Maxbet Bonus i Recenzija

Maxbet

Maxbet je kazino i kladionica koja postoji već 23 godine na tržištu. Osnovani su 2000. godine kao deo kompanije Maxbet DOO Novi Sad. Od tada su se proširili po celoj Srbiji, i distribuiraju usluge sportskog klađenja i igara na sreću. Dve decenije iza njih garantuju kvalitet i sigurnost proizvoda. Uz, naravno, sve potrebne dozvole za obavljanje ove delatnosti.

U zaglavlju sajta dominira zelena boja. Sadržaj sportske ponude je obojen u belo i ispunjava sredinu sajta. Jasno je vidljiv i pregledan, iako nekome to može delovati zgusnuto. Sa leve strane je opcija za pretragu. Idući ispod, nalazi se meni sa ponuđenim najboljim mečevima i ostalim tehničkim informacijama. Na kraju sa te strane je ponuda sportova koja je raznovrsna.

Na vrhu su odmah istaknute ključne opcije. Redom su sa leva na desno: klađenje uživo, slot, igre uživo, brze igre, buy bonus i promotivna ponuda. Onda se ispod toga, u još jednom redu, nastavlja kompletna ponuda sajta Maxbet. Osim live klađenja, igrači po otvaranju sajta mogu videti i bonus tipove kao dodatnu mogućnost za odigravanje na tiketu.

Gore desno se nalaze dugmići za logovanje i prijavu. Ispod toga su prikazani džekpotovi i trenutno stanje.

Registracija

Maxbet Registracija

Maxbet, kao i druga kazina prvo nudi potencijalnim takmičarima registraciju otvaranjem onlajn nalga. Klikom na to dugme na sajtu, otvoriće se dalji koraci. Onda popunjavate osnovne informacije o profilu, počevši od imena i prezimena. Potom se radi verifikacije dvaput unosi mejl. Takođe, dvaput se ubacuje i šifra a igračima je preporučljivo da je negde zabeleže pre kreiranja naloga. Potom igrač daje saglasnost ili ne na: prihvatanje uslova korišćenja, obradu podataka u marketinške svrhe i to da je punoletan.

Potom se prate sledeći koraci, a pre svega potvrda mejla klikom na aktivacioni link. Po otvaranju naloga, onda se u podacima o profilu može izabrati način plaćanja/podizanja novca.

Maxbet – ponuda igara

Ova kompanija se pre svega bavi sportskim klađenjem kao osnovnom svrhom delatnosti. U tom smislu je ponuda sportova u osnovi celog asortimana. Izbor na sajtu je veliki. Odmah po otvaranju početne strane, igrač može videti koji su to aktuelni mečevi. Na njih može kliknuti i instant odigrati tiket, obeleživši jedan ili više parova. Za košarku i fudbal su posebno spremljeni specijali, u zavisnosti od takmičenja koje je aktuelno.

U ponudi sportova su i oni manje zastupljeniji. Poput: hokeja, rukometa, odbojke, NFL-a, stonog tenisa, snukera, pikada ili futsala. Pre svega toga se takmičari mogu informisati o rasporedu mečeva u narednom periodu. Pravim ljubiteljima fudbala, dodatno je omogućen virtuelni gde se samo odabere tim, a kompjuter igra umesto Vas. Tu su i Antepost ponude gde se unapred može prognozirati pobednik nekog takmičenja, i pre njegovog kraja. Tu je zasebno dizajnirana opcija pogađanja ko će biti prvi, ili poslednji strelac na meču.

Maxbet, osim sporta, ima i odličan izbor slot igara. Prvo su istaknuti oni najpopularniji. Među njima su: Treasure island, Golden Scarabs multi ili thirsty Viking. Igricu možete označiti kao omiljenu ili je igrati odmah ukoliko ste registrovani korisnik. Potoje i slotovi uživo, gde se igrač nalazi oči u oči sa dilerom. Tako provajderi igara, omogućavaju odličan ugođaj takmičaru, kao da je zaista u kazinu, a ne u svom domu. Posebno zbog za tu svrhu dizajniranih studija. Probajte Mega Roulette, One Blackjack ili druge igre.

Maxbet – nove igre, turniri, ruleti

Kladionica i kazino Maxbet uvek u asortimanu imaju ponudu novih igara. Ona se konstantno obnavlja i dopunjuje novim naslovima ili organizovanjem turnira.  Klikom na tu kategoriju novog, imate uvid u najskorija izdanja.

Neke od popularnijih su: Chase for glory, Wild Hot 40 ili Book of panda. Takođe je u izboru i Legacy of dynasties koji će biti interesantan ljubiteljima kineske istorije. Od turnira su uvek aktuelni oni dnevni i nedeljni. U najvećoj meri u obliku prize&drop nasumičnih dodela nagrada ili za najuspešnije na jednoj partiji. Zagrebite ispod površine i iskoristite deo nagradnog fonda od 800 besplatnih spinova. Ta ponuda aktuelna je još šest dana. U svakom trenutku možete pratiti stanje na rang listi.

Od ruleta, aktuelan je onaj provajdera Fazi. U izbor spadaju i naslovi poput: Roulette diamonds, Virtual roulette ili American roulette.

Maxbet promocije

Promotivna ponuda Maxbet kazina i kladionice je veoma raznovrsna. Za one koji tek počinju postoji veoma zanimljiv podsticaj. Tim takmičarima se omogućava da biraju iznos koji će dobiti kao poklon i koristiti 10 dana od uplate prvog depozita. Samim tim dobar način da se privuče pažnja i utiče na veći broj igrača koji bi se uključili u ovakvu akciju. Prethodno je potrebno da imaju korisnički nalog ili su ga tek napravili.

Što se sportskog klađenja tiče, tu je čuveni Fantazi Evrolige. Sastavite svoj tim igrača i osvojite i do 15.000 evra uz unapred dati kod za učestvovanje u ligi. Pratite učinak  odabranih košarkaša i u realnom vremenu gledajte kako se on pretvara u poene i utiče na vaš plasman na rang listi. Ovakav vid zabave je aktuelan i za Premijer ligu. Za ljubitelje sporta je omogućeno i da prate poene igrača uživo što im dodatno olakšava posao. Po sastavljanju tiketa, mogu putem notifikacija na aplikaciji biti obaveštavani o tome i samim tim znati jeli im prošao tiket.

Kada je u pitanju slot, Maxbet do pred novu godinu organizuje giveaway kojim nagrađuje igrače. Akcija je počela 3. novembra i trajaće do 29. decembra. Svakog petka, dodeljuje se deset puta po 10.000 dinara u spinovima. Ima i ona igra kojom se može ogrebati i do 100.000 dinara u spinovima do kraja novembra. U svakom slučaju, možete na sajtu proveriti status promocija i naći onu koja vam najviše odgovara.

Promocije – preostala ponuda

Maxbet kazino i kladionica nije svoju promotivnu ponudu fokusirao isključivo na slot i klađenje. U ostatku ponude tu su i kategorije poput virtuelnih igara, pokera, eSports ili razno.

Kod prvopomenutih ništa ne zavisi od takmičara. Zapravo, igrači biraju i usmeravaju igru kako žele dok kompjuter većinu posla obavlja za njih. Poznati su Rocketman turniri ne bili ste doživeli užitak igranja sa svemirskom tematikom. Od ovakvih partija dostupne su i virtuelne igre brojevima poput My lucky 6. Probajte i sa igre Upoznaj Liw ili Ispobaj Liw.

Za kartaroše je dobra vest što postoji poker online uživo. Tako ne moraju fizički biti prisutni u kazinu za stolom, već igrati partiju sa drugim takmičarima na drugom mestu. Gde god da se nalaze. Mogu se odlučiti i da zaigraju u kraju odakle se takmičari i nalaze što je deo ove poker ponude. Ljubitelji eSports igara će moći da sastave tiket kladivši se na omiljene gejmere i prateći njihov učinak.

Maxbet od kategorije ostalo, nudi i program lojalnosti za svoje članove. Takmičari skeniraju QR kod uz račun i skupljaju tako bodove. Akcijski proizvodi nisu uračunati već kupovina pića u Maxbet lokalima. Uz račun će se nalaziti i nefiskalni isečak sa pomenutim kodom. Po skeniranju, to su coin bodovi koji se mogu kasnije koristiti za plaćanje računa. Za sve to je prethodno potrebno imati registrovan nalog. O detaljima ostalih promocija se svakako možete informisati na njihovom sajtu.

Uplata/isplata novca

Maxbet kazino i kladionica ima veliki izbor načina kako možete uplatiti vaš depozit. Bazični su platnom karticom ili odlaskom na neko od uplatnih mesta. Za svaku od ovih kategorija se na sajtu u odeljku „način uplate depozita“ nalaze detaljna uputstva.

Osim ličnog odlaska u poslovnicu ili plaćanja karticom, igrač novac može uložiti i preko IPS instant uplate depozita na nalog. Moguće je novac uložiti koristeći i tekući račun. Postoje i drugi načini kako možete fizički negde uplatiti novac. To su lokacije za: Payspot, Alta Pay, AVaučer, VCash, Pirana ili Moj kiosk. Još je to moguće na terminalima i putem aktivacije freebet vaučera.

O uplatnim mestima se takođe možete informisati na sajtu. Što se isplate tiče,  maksimalan iznos za sportsko klađenje je 12 miliona dinara za svaki tiket! Za poene igrača se maksimum može dobiti 2 miliona dinara. Takođe, postoji i CashOut opcija za one koji žele siguran dobitak pre kraja utakmice. Načini isplate moraju biti isti onim koji su navedeni i kao način uplate depozita. Ova opcija zavisi od ponude mečeva, a nekada je i manji od uloga. Takođe, igrači mogu naplatiti i nedobitni tiket ako su promašili jedan par.  Uslov je da je na takvim tiketima odigrano minimum četiri para a proizvod kvota minimum 25. Bonusi se ovde kreću i do sto puta!

Aplikacija – korisnička podrška

Kazino Maxbet ima aplikaciju rezervisanu za Android uređaje. Ukoliko se ona preuzima sa sajta, onda se klikne na link i prate dalja uputstva. Osnovno je da se mora dati dozvola za instalaciju aplikacija iz nepoznatih izvora „unknown sources“. Postoji i aplikacija prilagođena iOS uređajima.

U dnu sajta se korisnici mogu obratiti za pomoć ukoliko imaju bilo kakvu dilemu. Aktivni su 00-24 i uvek na raspolaganju korisnicima. Oni im se mogu obratiti na kontakt mejl. Ili im mogu pisati na fiksni broj telefona naveden u tom meniju. Mogu se igrači odlučiti i za čet uživo sa nekim od dežurnih Maxbet operatera.

Zaključak

Maxbet je kladionica gde nikada neće biti dosadno. Iako na prvi pogled izgleda zgusnuto, početna strana je dobro urađena a svi meniji jasno prepoznatljivi. Sajt je lak za navigaciju i pronalaženje traženih igara. Bela boja u delovima sajta doprinosi u kombinaciji sa zelenom vizuelnom užitku. Rađena u skladu osnovnog logotipa kompanije.

To je sajt u vlasništvu kompanije koja garantuje kvalitet poslujući preko 20 godina. Samim tim imaju i veliku ponudu igara uz raznovrsne promocije. Posebno turniri igrajući neke od igara njihovih provajdera sa kojima sarađuju. Šarenolik izbor gde će se za svakog uvek naći nešto. Takođe, imaju i velik isplatni fond što se tiče sportskog klađenja. Načini ulaganja i povraćaja novca su nepresušni.

Uvek su tu i na raspolaganju za svoje klijente ukoliko postoji potreba za rešavanjem problema. Sve ovo će u velikoj meri uticati da korisnici izaberu Maxbet kao mesto gde će se kladiti ili igrati igre.