Meridian Kazino Bonus i Recenzija

Meridian je kazino i kladionica koja posluje u okviru kompanije Meridian Tech d.o.o. Oni su osnovani na početku trećeg milenijuma, 2001. godine. Od tada obavljaju delatnost vezanu za kockanje i klađenje. Njihova mreža objekata pokriva skoro čitavu teritoriju Srbije. Imaju i sve potrebne licence uz dozvole za obavljanje pomenute namene. Za to vreme su izgradili već veoma respektabilan repertoar igara u ponudi.

Kao i svaka kladionica, i Meridianbet ima spisak zabranjenih teritorija. Tako da odatle nisu moguće bilo kakve uplate novca. Spisak se nalazi na sajtu. Na početnoj strani se sa leva nalaze najbolje lige i ponuda sportova. U gornjem levom uglu, pozicionirane su takođe opcije u vezi sa ostalim vrstama igara. Sredina je namenjena za izbor dugmića u vezi sa tim šta smo odabrali da igramo. Desna strana posvećena je u gornjem uglu dugmićima za pomoć i registraciju/prijavu. Tu igrači mogu pratiti status tiketa ili odigrati potpuno novi.

U zavisnosti šta se izabere za igranje, ima manje ili više sadržaja koji mogu uticati na vizuelni doživljaj korisnika. Tematski se mešaju trula višnja boja sa predominantnom crnom. Poseban deo sajta u krajnjem desnom ćošku je za sve potrebne informacije vezane za nalog i rad sajta. U svakom slučaju, prijatno je za igranje i pruža dobar osećaj.

Registracija

Pre igranja igrica ili klađenja u punom obimu na ovom kazinu, potrebno je otvoriti korisnički nalog. U gornjem desnom uglu se nalazi opcija  „registracija“. Korisnicima su ponuđena tri načina za registraciju ukoliko žele da izbegnu prvobitno popunjavanje formulara. Jedan je opcija brza registracija gde se u samo nekoliko sekundi obavljaju registracija, aktivacija i verifikacija naloga. Druge dve opcije su da se možete registrovati kao korisnik MTS ili Yettel naloga. Tako se vaši postojeći podaci sa tih naloga sinhronizuju sa novootvorenim u Meridianbet kazinu.

Ukoliko ste, pak, statomodniji i pratite korake, upišite mejl i dvaput lozinku. Možete odabrati opciono prihvatate li ili ne, informacije o ekskluzivnim ponudama i promocijama. Po nastavku registracije, najverovatnije ćete uneti i podatke o vrsti plaćanja. Konačno, korisnici bi zbog unetog mejla trebali dobiti aktivacioni link. Klikom na njega se potvrđuje mejl adresa, i automatski kreira nalog.

Meridian – ponuda igara

games

Ovaj kazino ima različitu ponudu igara. Prvenstveno su, kao što im i šifra delatnosti govori, orijentisani na sportsko klađenje i rezultate. Otuda imaju široku ponudu sportskih dešavanja iz najjačih evropskih i svetskih liga. Iz gornjeg levog ugla moguće je kliknuti na slot. To je u svakom kazinu osnovni vid igara. Kad god se odabere neka kategorija igara, u desnom uglu se mogu dodatno filtrirati po provajderima ili ukoliko je igrač neku igru označio za omiljenu.

Meridianbet ponuda okretanja spinova je ovde veoma dobra. Odabirom nekog od njih, takmičaru se nude dve opcije. Za one korisnike koji još uvek nemaju nalog, mogu igru isprobati u demo verziji. A ukoliko su registrovani, mogu kliknuti na dugme pokreni. U svakoj od tih kockica za neku od partija, takmičari je mogu označiti kao omiljenu kako je više ne bi besomučno tražili na sajtu. Trenutno jedan od najpopularnijih slotova je Pinata loca provajdera Expanse studios. Tu su između ostalog i: Sweet Bonanza, Extra stars ili Four Squad.

Pomenuti provajder nudi i većinu džekpot slotova/igara. Neki od njih na kojima se možete obogatiti su: God of coins, Book of Egypt ili Wild corrida. Sve one nose različit izvor dobitaka i kombinacija.

Meridian stone igre

Kazino Meridian nudi različite igre za stolom. Od njih se pre svega ističu one kartaške. Za još bolji doživljaj, sajt je bogatiji za video poker. Tada se krupijei uključuju, i diluju karte iz veoma dobro opremljenih studija provajdera ovog kazina. Izbor je veliki. Igrači se mogu odlučiti za neke od partija kao što su: Vinnie Jones blackjack, European roulette, Titan poker i mnoge druge. Može se skrolovati do u nedogled.

Od video poker igara, tu su: Oasis poker classic, Texas holdem, ili poker provajdera Playtech. Svi oni su ili tematski ili prate različite verzije kartaških igara. Uzbuđenje svakako ne izostaje.

Igrice

Meridianbet je kazino koji svoju ponudu igara širi i na tzv. igrice. Svaku od njih možete obeležiti zvezdicom ukoliko vam je omiljena, kako biste joj se ponovo vratili. Manjeg su formata nego slotovi, ali pružaju jednak užitak. Igrač može na samom sajtu imati dve opcije. Jedna je da igra igricu koriste putem ličnog naloga. Ili je mogu isprobati u demo verziji.

Tu su naročito popularni naslovi provajdera Expanse studios. Među njima su igre poput: Flyx, Instant keno, Clown fever ili druge.

Bonus buy, džekpot, drop&wins

Meridian kazino je sortirao svoju ponudu igara u još tri kategorije. Prve se odnose na osvajanje džekpota. Po samom nazivu upućuju da je reč o slotovima, kao najosnovnijoj vrsti igara. To uključuje i velike isplate skoro pri svakom spinu. Ili možda besplatne okrete, ukoliko se poklopi dobitna kombinacija.  Ovom kategorijom dominiraju partije Expanse studios provajdera. Neke od njih su: Spinning Buddha, Maya’s treasure ili Book of Eskimo. Ni na ovoj listi ne izostaje uzbuđenje.

Druga kategorija se odnosi na to da ljudi plate određeni iznos kako bi dobili posebne bonuse u svojim igricama. Zapravo odnosi se na kupovinu dovoljno skater simbola, kako bi se otvorila glavna bonus runda, najčešće izražena kao besplatni spinovi. Ovde se nude takve igrice i to: Viking Forge, Infective Vild, Perun: Thunder of Balkan i mnoge druge.

Drop&win podrazumeva nasumične nagrade koje takmičar osvaja igrajući neku igru. Jedna od najpopularnijih igara je svakako Sweet Bonanza. Uz nju idu i druge kao što su: Great Rhino Megaways, Wild West Gold ili često igrani Gates of Olympus.

Meridian bonusi i promocije

Kliknuvši na promotivnu ponudu, takmičari se prebacuju na zaseban link Meridian kazina. Tokom novembra, aktuelan je vikend adrenalina. U promociji učestvuju sve igre provajdera Expanse studios gde igrači sakuplaju bodove. Šema je odnos dobitka i uloga puta sto. Posebno se to odnosi na partiju Pinata loca.

Za najvernije korisnike, Meridianbet je obezbedio loyalty bonus. Najaktivniji igrači će biti nagrađeni sa dodatnih milion dinara tokom nedelje. Na sajtu se može pratiti vase stanje na tabeli najagilnijih takmičara. Ponuđeno je i sami da odredite visinu bonusa i pokupite iznos.

Meridian kazino je igračima omogućio i povraćaj novca (money back) od 10% na nedeljnom nivou! Tako da se od svote koja je izgubljena, deo može povratiti. Za VIP članove se daje nedeljni cashback od 10 procenata. Promocija je aktivna još od juna ove godine bez naznačenog datuma završetka.

U promotivnu ponudu Meridian kazina spadaju i drop&win dnevni, nedeljni i mesečni turniri. Počeli su u aprilu ove godine, i završiće se u martu sledeće godine sa ukupnim nagradnim fondom od 3.6 milijardi dinara! Na nedeljnom nivou to je 48 turnira, podeljeno na 336 dana. Dnevni fond nagrada je 35.000 evra, nedeljno 255.000 evra a mesečno i do 2 miliona dinara! Nagrade se mogu konvertovati kao novac, besplatni spinovi ili multiplikatori.

Aplikacija

Meridianbet je kazino koji je svoje poslovanje dodatno približio korisniku. Razvili su aplikaciju za Android i iOS uređaje. Na zasebnom delu sajta se nalaze linkovi za preuzimanje aplikativnog fajla. Ukoliko se on istalira na lap topu ili kompjuteru, mora se dati dozvola za instalaciju softvera sa treće strane (third party). Na mobilnim telefonima je dovoljno instalirati aplikaciju iz Google Play prodavnice ili Apple store.

Takođe, oni korisnici koji imaju Huawei telefone ne moraju da brinu. Meridian je razvio i aplikaciju za Huawei app gallery. Tako da je korisničko iskutvo u ovom smislu na vrhunskom nivou.

Uplata i isplata

Meridian je odredio nekoliko načina kako korisnici mogu uplatiti depozit. Prvi i osnovni jeste dolaskom u bilo koju od Meridian poslovnica širom Srbije i na direktan način. Novina je da se sada to može učiniti i preko agenta. Na zasebnoj stranici sajta u sekciji pomoć i odeljku uplata, možete pronaći listu ljudi. Njima se možete lično obratiti na broj telefona koji je naveden.

Moguće je uplatiti novac putem partnera ovog kazina ili korišćenjem A ili Vcash vaučera. Igrači koji ne žele da čekaju, mogu izvršiti instant plaćanje na dva načina. Ili putem mobilne verzije ili desktop/laptop računara. Dozvoljene su sve kartice kao sredstvo plaćanja,uz praćenje uputstava u nalogu za uplatu na sajtu.

Razvijen je i sistem elektronskih novčanika kakav je Skrill. Ukoliko imate u nekoj banci nalog za elektronsko bankarstvo, i njime takođe možete uplatiti depozit. Preostale opcije su mCash ili odlazak direktno u poštu preko uplatnice, ili u banci.

Načini za isplatu novca putem internet naloga su slični kao i kod uplate. Jedna od opcija je Betshop uplatno mesto. Takođe putem Meridian agenta ličnim kontaktom ili odlaska u poštu. Moguće je odraditi Bank transfer direktno na vaš bankovni račun ili preko Skrill digitalnog novčanika. Što se iznosa tiče, moguće je na dnevnom nivou isplatiti maksimalno 2 miliona dinara, a to je za milion dinara više na nedeljnom nivou.

Zaključak

Meridianbet je kompanija koja garantuje kvalitet nakon više od dve decenije postojanja. Tokom tog perioda su značajno unapredili ponudu igara. Pratili su trendove modernih tehnologija, i postali bliži korisnicima. Sajt im je prijatnog izgleda, a ponuda veoma raznovrsna. Od sportskog klađenja, igara do džekpotova. Na ovom mestu se mogu naći stvari koje će odgovarati svačijem ukusu. Potrudili su se da u svojoj ponudi imaju igre najboljih provajdera u branši što je za svaku pohvalu. Zaigrajte neku od njih i postanite milioner!