Mozzart Kazino Bonus i Recenzija

Mozzart je kazino i kladionica što posluje u vlasništvu kompanije Mozzart DOO koja postoji tek nešto više od deset godina. Za to vreme su izgradili reputaciju po kojoj su i danas prepoznatljivi na srpskom tržištu igara na sreću i u svetu klađenja. Imaju potrebne dozvole za funkcionisanje svih nadležnih institucija u Republici Srbiji. Rasprostranjeni su po gotovo čitavoj teritoriji naše zemlje sa uplatnim mestima.

Početna strana sajta je svedena uz jasno vidljive menije brzog pristupa. Gustina im je dobro raspoređena i ikonice nisu zbijene. Dalje se korisnici preusmeravaju na web strane u zavisnosti od toga šta su odabrali. U sredini su istaknute najvažnije akcije koje je Mozzart pokrenuo u tom trenutku. Na vrhu se ispod logotipa može odabrati verzija na srpskom ili engleskom jeziku.

Odmah ispod su brzi linkovi za pristup slotu ili sportskom klađenju. Tek tada pošto su korisnici preusmereni, unutar linkova što se otvaraju u istom prozoru, mogu pronaći preostale potrebne informacije. Sajtom preovladava plava boja i njene nijanse. Sve što je igraču potrebno, jasno je i istaknuto. U gornjem desnom uglu su mesta za unos korisničkih podataka ili registracije na sajt.

Mozzart

Mozzart je redizajnirao izgled sajta. Korisnici mogu u gornjem desnom uglu odabrati novu verziju. Ona se po bojama i teksturi ne razlikuje mnogo od prve. Dominiraju crna i nijansa plave. Ono što je bolje jeste veličina fonta koji je jasnije istaknut. Promenjeno je da u sredini stoji jedna kolona, a ne dve, kada je u pitanju samo jedna igra/klađenje. S desna su odmah vidljive najpopularnije promocije u ovom trenutku za taj kazino. Takođe, na jasniji način su istaknuta dugmad za registraciju i prijavu, uz odmah vidljiv kontakt kol centra za sva pitanja.

Registracija

Registracija

Kao što je pomenuto, formular za prijavu novih korisnika se nalazi u desnom uglu zaglavlja sajta. Klikom na njega otvara se panel gde se unose podaci. Od korisnika se prvo traži upis korisničkog imena. Nakon toga se popunjava polje za mejl adresu. Sledeće je za broj telefona. Posle se unosi lozinka i ponavlja šifra. Potom ide sledeći korak.

Izvesno će se od takmičara tražiti da odabere način plaćanja i isplate novca. Onda bi trebalo da stigne mejl u kome je link za potvrdu mejl adrese a samim tim i naloga. Potom se takmičar može informisati o bonusima dobrodošlice na uložen prvi depozit.

Mozzart ponuda igara

Mozzart ponuda igara

Ovaj kazino prvenstveno je predviđen za sportsko klađenje i rezultate. Igrači tako mogu položiti svoje opklade na neke od mnogih sportova u ponudi. Od igara, popularne su one uživo.

Takmičarima nije omogućeno da ih probaju u demo verziji. Za njihovo igranje, prethodno je potrebna registracija na sajt kazina. Ukoliko ste već registrovani korisnik, klikne se na „pokreni igru“. Nakon toga unosite korisničko ime i lozinku, pa možete uživati. Prilikom ukucavanja vam se nudi opcija da se registrujete ako želite da igrate uz sve kontakte za pomoć korisnicima.

Mozzart igre uživo se razlikuju i po maksimalnom dijapazonu uloga i isplate. Maksimala ide i do 2.000.000 dinara položenog novca. Što se isplate tiče, igrači mogu dobiti novac i igrajući brojne turnire. Međutim, promotivna ponuda je zasebni deo.

Od igara uživo se izdvajaju između ostalog i ruleti. Neke od njih su promo igre. Nalik: Live roulette 24/7, Grand Roulette ili Blaze Roulette. Nova u ponudi je Gold vault rulet partija koja zaokružuje ponudu ovih vrsta igara. Uz te verzije ruleta, dostupna je i 7’s on fire kao slot.

Igrači se mogu oprobati i u blekdžeku. Stara kartaška igra poznatija i kao „Ajnc“. Pobedite dilera i osvojite dobitak. Uz takve, Mozzart ima i preko 40 različitih stonih igara. Ponuda je veoma raznovrsna kada je reč o slotu kao najzastupljenijoj verziji. Mogu se filitrirati i po popularnosti, video ili džekpot igrama.

Mozzart promocije i bonusi

Promotivna ponuda Mozzart kazina je bogata različitim podsticajima za registrovane korisnike. Ali sigurno i za one koji žele to. Neke promocije su ograničenog roka trajanja, poput turnira ili neke konkretne igre. U saradnji sa provajderima se to formira i nudi igračima a ima za svakog po nešto. Od sportskog klađenja, preko slota do kartaških partija.

Kartica za promocije se nalazi u gornjem desnom uglu sajta. Klikom na nju se u istom prozoru otvara nova stranica. Ponuda je u ovom slučaju podeljena na kategorije. U pitanju su: bonusi, klađenje, brojevi, slot, uživo i brze igre, aparati ili online promocije.

Igrači mogu osvojiti i do čak 1.000 posto bonusa na prvi depozit! Pretvoreno u dinare to je 100.000 srpskih novčanica. Za to je potrebno registrovati se i potom uplatiti minimum 500 dinara. Potom se spinuje točak i otkriva visina bonusa. Tu je i bonus koji stiže na nalog igrača svakog ponedeljka. Postoji i Happy hour (srećni sat) u periodu od 11-13 i 21-23 sata kada uplate vrede više.

Za klađenje se može osvojiti džekpot za odigrani neki od mečeva na klađenju uživo. Naravno, sada se takmičari mogu kladiti i na susrete Evrolige u kojoj nastupaju i večiti rivali iz Beograda. Svakako je neizostavan i “cash out”, tj. isplata dobitka u bilo kom trenutku trajanja meča ako je tiket dobitan. Ne zaostaje ni bonus ponuda kada je reč o slotu, gde takođe ima šansi za višemilionske dobitke.

Provajderi

Mozzart je kazino koji ima provajdere za svoje igre. Na osnovu toga se partije mogu filtrirati. Svi oni, nude različite akcije i ponude. Tako privlače moguće igrače da igraju njihove igre u konkretnom kazinu. Oni su zaduženi prvenstveno za razvoj softvera i potom hardverskih komponenti. U dogovoru ih isporučuju kazinu i utvrđuju se potrebne granice za visinu džekpota i sl.

Pragmatic play je jedan od provajdera za Mozzart. Njegova igra Perun – Thunder of Balkan je među najigranijim u ovom kazinu. Njihove igre dominiraju na toj lisit. Tu su i: Sweet bonanza, The dog house ili Bigger Bass Bonanza. Među igrama koje su najčešće, ima i onih od provajdera Play’n GO i Green tube. Jednako kao i prvopomenuti, i veći broj igara provajdera Fazi se nalazi u ovoj kategoriji igara.

U ponudu su uključeni Amusnet, Spinomenal, Endorphina  i Playson. Sve su to uobičajeni provajderi/pružaoci usluga video slot igara na sreću. Osnovni plan im je plasman slot igara. Na tome grade ponudu i kartaških ili drugih igara za stolom namenjene prvenstveno za onlajn kazina. Dostupne su i na Android ili iOS uređajima.

Mobilna aplikacija

Mozzart je kao kazino unapredio komunikaciju sa krajnjim korisnicima. Od nedavno je u ponudi MozzApp za registrovane korisnike. To je platforma za njihovo međusobno komuniciranje. Pre svega je namenjena druženju igrača. Oni na tom digitalnom mestu mogu razmenjivati svoje zamisli ili odigrane tikete. Samim činom što neko ima nalog na ovom kazinu, dodatno će imati mogućnost sticanja vrednog iskustva. Upravo zato je i važna ova internet platforma koju je razvio Mozzart kazino.

Dobra vest je što Mozzart ima aplikaciju za Android i iOS uređaje. Link ka preuzimanju se nalazi u dnu sajta. Međutim, prvo je pitanje da li igrač instalira igru na kompjuter ili mobilni telefon. Druga opcija je lakša zato što postoji konkretna prodavnica aplikacija u tu svrhu. Potom prati instrukcije i povezivanje na svoj nalog. Kada se instalira na računar, najverovatnije će trebati vodič kako se pokreće aplikacioni fajl, uz prethodnu dozvolu da se može instalirati nešto od tzv. Treće strane (third party).

Korisnici Huawei telefona takođe ne moraju da brinu. Mozzart je razvio aplikaciju koja je dostupna i na AppGallery za takve modele mobilnih telefona. Tako je učinio skoro svima koji to žele pristup, uz naravno potvrdu identiteta i godina.

Mozzart korisnička podrška

Kazino Mozzart i kladionica imaju profile na društvenim mrežama. Dostupni su sa nalozima na Fejbuku, Instagramu, Jutubu i društvenoj mreži Iks (nekadašnji Tviter). Ukoliko se takmičar odluči da koristi novu verziju sajta, telefon za live chat se nalazi odmah u desnom uglu ekrana.

Na obe verzije internet prezentacije, nalazi se dugme za pomoć. Klikom na njega se otvara poseban link. U njemu su objašnjeni odgovori na najčešće postavljana pitanja (FAQ). Od registracije do uplate sredstava. Za igrače je omogućen i Mozza digitalni asistent. Dostupan je igračima 24 sata, sedam dana u nedelji.

Ukoliko neko od korisnika nije pronašao traženu informaciju, Mozzart mu nudi druge načine za kontakt. Jedan od njih je pomenuti čet. Drugi je slanje mejla, ili treći poziv na broj koji već stoji na početnoj stranici sajta. Pomoć postoji i za one koji su zaboravili svoju lozinku. Tada se unosi korisničko ime i podnosi zahtev za njenu obnovu.

Uplata i isplata

Mozzart je kazino koji nudi i uplatu novca putem kreditne/platne kartice. Nakon odlaska na svoj nalog, ulazi se u informacije o profilu.  Potom se bira opcija “uplata”. Onda se odabere metod i klikne za potvrdu. Dostupne su Mastercard, Maestro/VISA ili Dina Card. Po ukucavanju ličnih podataka i onih o kartici, određuje se iznos a minimalan je 500 dinara.

Drugi način uplate novca je i preko Tenfore dopune. Iznosi se kreću od minimum 500 do maksimum 100.000 dinara. Za to je potrebno informisati se o lokacijama za ovakvu vrstu unosa novčanih sredstava, i potom reći operateru koliko želite da vam bude uplaćeno na nalog. Od podataka mu dajete i korisničko ime. Uplatu je moguće izvršiti i na Corner Shop i Moj Kiosk trafikama.

Ostali načini za polaganje novca na nalog su preko IPS QR koda, Alta pay-a, A vaučera, u Pay Spot menjačnicama ili na NIS Petrol benzinskim pumpama.

Sredstva je moguće isplatiti i preko tekućeg računa. Treba se ulogovati na nalog i ispod korisničkog imena odabrati polje račun. Potom se u sekciji isplata može odabrati na tekući račun. Kada je reč o tiketima za sport, korisniku može biti isplaćeno čak 50.000.000 dinara maksimalno.

Takmičar može odabrati na kom mestu želi isplatu sredstava. Odlaskom u deo o računu i sekciju isplata, može odabrati u kojoj Mozzart poslovnici želi podići svoja sredstva i u kom iznosu. Ličnim dolaskom u poslovnicu, prilaže se Mozzart Club kartica uz ličnu kartu ili kod za isplatu.

Zaključak

Mozzart ima dugu tradiciju baveći se sportskim klađenjem i rezultatima. Sa širenjem poslovanja, razvili su mrežu poslovnica dostupnih na gotovo čitavoj teritoriji Srbije. Nadogradili su svoj portfolio odličnim izborom kazino igara. Približili su ih na klik korisnicima u skladu sa zahtevima modernih tehnologija. Uz dobru ponudu, ovde ide i veoma solidna isplata dobitaka. Naravno, uz nebrojene turnire koje organizuju provajderi čije igre Mozzart koristi. Sve to, uz odličnu grafiku i prikaz sajta, donosi takmičarima odlično iskustvo i kompletan doživljaj. Takođe, bonusi i promotivna ponuda sajta još više daju na zanimljivosti i raznovrsnosti. Zaigrajte i vi.